Aylinarya benim ilk gebeligimde gebelik sekeri cikti. Dahiliyeye gittim, diyet onerildi. Yememem gereken seyler hakkinda bilgi verildi. Aburcubur, cikolata, karbonhidrat ve seker orani cok yuksek olan meyvelerden uzak duracaksin dedi. Mesela muz neredeyse hic yemedim. Kalan meyveleri yarim porsiyon olarak tukettim gun icinde. Kahvaltida yumurta, peynir, zeytin ve sebze tukettim, ekmek olarak da tam bugday ekmegi. Sebzeli ve etli yemekler bazende balik yedim. Ama mumkun oldugunca makarna, manti, pirinc, patates bunlardan uzak durdum. Bulgur, kuru fasulye, nohut ve mercimekli yemekler tukettim. Cok sukur sekerim hep dengede oldu. Ama dedigim gibi cooook dikkat ettim cunku ilk gebelik ve cok korkmustum ben hic kilo almadim. Yani ben zayiflarken bebek kilo aliyordu. Guzel ve saglikli bir beslenme oldu cok sukur 🍀 bebegim simdi 2 yasinda, bende 2.ye hamileyim, cok korkuyorum bunda da cikacak mi diye ama daha simdiden biraz dikkat ediyorum.