incisu Ayyyyy yazarken klavye hatası yapmışım şimdi siz söyleyince fark ettim kusura bakmayın lütfen. Şöyle ben 66 ile hamile kaldım. İlk 3 aylık dönemimde istifra edecek kadar bulantım olmadı he ama bulantım yoktu da diyemem. Az yiyebiliyordum sadece. 12 hafta sonrasında bulantılarım şikayetlerim çok enteresan ama bıçak gibi kesildi. Sonrasında sanırım yaz olması, tatil vs derken ben o ara bir 3-3.5 kg aldım. Alış o alış son 2 aydır kilo alma yok bende. Hatta dediğim gibi bazı günleri 500 gram veriyorum sonra birkaç güne o verdiğimi alıyorum vs. 24 haftalıkken kontrole gittiğimde bebeğim 700 gramdı doktorum haftasını karşılıyor dedi. Hatta dün abimle konuştuk kızım çok az yemek yiyorsun bak bebek beslenemeyecek dedi. Yalan yok ben bi acaba mı dedim. En son kontrole bugün sabah gittim 27+5 haftalığım kilosu 1050 boyuda 35 cm olmuş ve haftası ile yine uyumluydu. Doktoruma sordum gayet doğru yolda olduğumu bu durumların normal olduğunu kilo almanın her zaman bebeği beslemek olmadığını söyledi. Evet bende bir kilo yok ama karnımın büyüdüğünü hissediyorum ama bazen hatta çoğu zamanda karnım ufacık oluyor. Burada da çok duydum anne kilo veriyor ama bebek büyümüş. Fakat aklınıza takılacağına gidin doktorunuza içiniz ferahlasın.