gulesra öncelikle sakin olun çünkü sizin kaygılarınızı hisseder bebek ve huzursuz olı, o huzursuz oldukça sizin kaygılarınız artar ve kısır döngü başlar. Yalnızom diye düşünmeyin çünkü burada da okuyacağınız gibi aile bireylerinin etrafta olması çoğu zaman bir işe yaramadığı gbi lohusayı delirtiyor, bu nedenle şanslısınız bile. Kendi yolunuzu çizeceksiniz bebeğinizle ne güzel, aişenizde görüşünce eminim müdahalelerini yadırgayacaksınız🙂 internetteki bloglarlardan instadaki baxı sayfalar çok faydalandım ben, attachmentparenting en en beğendiğim sayfa mesela instada. Onun dışında bebek rehberi bebekle 1 yıl.diye bir kitap var görkem astarcıoğlu yazmış çpcuk dr u onda mesela bir bebekte genel olarak 1 yılda görülen şeyler var ben geç tanıştım doğuödan önce isterdim okumayı.