Rabiademetin ilk haftalar benim de öyleydi, gece tuvalete çıkmaktan uyuyamıyordum ve çıktığımda da çok az geliyordu. Şimdi 23 haftalık oldu. Artık o şekilde yoğun değil. Rahmin yeri ile de ilgili diye biliyorum bu durum. Rahim büyürken idrar torbasina da baskı yapıyor muhtemelen. Ama zamanla organlar yerine mi yerlesiyor ne oluyor bilmiyorum 😅