Kızım 16 aylık 5 aylık hamileyim normal çok istedim ama günüm doldu 12 saat sancı sonrası açılma olmayınca mecbur sezeryana döndü doğum sonrası bana zor geldi ilk hafta çabuk toparlanmak için ne yapmamız lazım kızımda var canım fazla mı tatlı bilmem ama ameliyat sonrasını düşünmek istemiyorum bana çok zor geldi tavsiyelerinizi alayım deneyimli anneler