Hanımlar merhaba, gebelik kolestazı geçiren var mı? 36+3 haftalığız. Benim iki üç gündür aşırı derece kaşıntım oluyor özellikle geceleri ayaklarımın ve ellerimin kaşıntısından uyuyamıyorum. Korkuyorum kolestaz mı diye intde çok kötü şeyler yazıyor. Geçiren varsa başka bir belirtisi var mıdır?