Zehrayenianne Artık çok yoruldum doğurmak istiyorum. Ama hala tık yok Meryem ana otu aldım sancım başlasa hemen suya koyacağım ama sancı da yok. Lütfen bana doğumumun başlaması için bişeyler deyin
nefizemoustafa Zehrayenianne bende ayni haftadayim ama bir türlü ağrilarim gelmiyor 😅 her günüm bugün gelicek kizim diye geçiyor 😂😂❤️
mlksh25 Bende bebeğim doğmuyor diye çok gezindim buralarda, tam 40 hafta diyince şancı başladı. Sabırlı olun🙂