3 saattir belime giren bi sancı var yatıyorum geçmiyor ayağa kalkıyorum geçmiyorum.Belim kopacak gibi resmen bi ara uykuya daldım uykumdan uyandırdı.Ama karnımda şiddetli bi sancı hissetmiyorum belime göre daha hafif.Böyle de doğum sancısı oluyor mu😔