belis_4 Merhaba kızlar. 31 haftalık hamileyim 4 gündür çatı ağrım var. Neden olur yaşayan var mı deneyimleriniz var mı yürürken çok zor oluyo yuruyeniyom. Yatarken daha zor kalkması çok güç oluyo. Randevu aldım Dr için ama merak ediyorum endişeliyim
Mehtap_93 belis_4 ben onu 24. Haftalarda yaşamıştm ara ara oluyo heralde şimdi yok. Ya bebek büyüyüp rahime baskı yaptığı için oluyo sanırsam
Anne3434_ belis_4 ben daha 26 haftadayım şimdiden var doktor ayakları aşağıda baskı yapıyor o yüzden dedi sürekli ayaklarıyla alt tarafıma bastırıp tekmeliyor doğum pozisyonu alınca hafifler dedi ama senin doğumda yakın son aylarda genelde çok oluyor baskıdan dolayı
sevgilihayyam belis_4 bebek kasığa yerleşmeye çalışıyor. Ondan kaynaklı. Hele de kafası büyükse biraz fazla ağrı olabilir. Sorun yok. Çişiniz geldiğinde bekletmeyin, yürüyüş yapın.
Zeysezer belis_4 27deyim 24den beri aynı şeyleri yaşıyorum doktor rahmim büyüdüğü için normal olduğunu ve minyon olduğum için daha çok hissedebileceğimi söyledi bilemiyorum ara ara azalıp artıyor ağrısı
belis_4 Mehtap_93 5 gün oldu geçer geçer diyorum gecmiyo. Çok merdiven inip çıktım bu ara belki ondan diyorum. Dinlemince de geçmiyo ya🥺
Seral27 Genelde doğum için pelvik kemikleri çatı kemiği kıkırdak ları yavaş yavaş genişlemeye başlıyor ben de 30 haftalığım çok ağrım vardı magnezyum içmeye başladım şu an baya azaldı. Siz yine de sorun doktorunuza içiniz rahat etsin 😊
Ozlem2904 belis_4 27.haftada basima geldi benim enfeksiyon varmis 2 gün fitil kullandim dr um magnezyumda verdi. Magnezyumu bazen almiyorum agri geri geliyo icince geciyo ama