Beyza2727 Kızlar bugun idrar testi yaptım pozitif gördüm kan testi verdim kan tahlili negatif çıktı doktor dedi yanılma payı olabilir dedi kanda onun için adet günü bekle dedi böyle olupta gebelik öğrenen var mı
baysmeri Beyza2727 ben ilk kızımda aynı şeyi yaşamıştım kanda negatif çıkmıştı daha sonra gebe olduğumu öğrenmiştim darısı başınıza
AZE346552 Beyza2727 erken bence daha çok az bişey görünüyor siz yinede adet gününüzü bekleyin. Rabbim utandırmasın İnsaAllah gebesiniz🤲
Masal1717 Beyza2727 İdrar da negatif iki çizginin de belirgin olması gerekir. Böyle bir test negatif olduğunu gösterir. Kan tahlili her zaman en doğru sonucu verir.
gozde3592 Masal1717 iki çizginin belirgin olması gerekmez ..idrar yanlış sonuç verebiliyor ama iki çizgi net olmak zorunda değil bunu bi araştırın derim ben..ve kanı erken vermiş ise o da yanlış çıkmış olabilir ..
Fatnur38 Bilimsel olarak böyle bişi olmaz hcg önce kanda sonra idrarda görülür canm şüphen varsa bekle belki gec döllenme dir ama bu mavi testlere inanma bnm her ay böyle cıkar ama gebelik yok