Kızlar selam ikinci gebeliği planlıyorum son 3 aydır, bu ay regl tarihinden bi kaç gün önce kahverengi lekelenmem oldu 2 gün sürdü bitti ama akıntı gibi bi lekeydi. Test yaptım negatif gecikme şuan 5. Gününde 3. Gününde de negatifti. O kanama yerleşme kanaması mıydı öyleyse test neden negatif kafam karıştı 😵💫