Lavantakokusu Gece gece yapmasam olmaz zaten https://imgyukle.com/i/kgk9L8 Bulaşık makinesini boşalttım borcamı tavanın üzerine koydum oda içine girdi çıkmıyor, ne yaptıysam çıkmadı var mı bir çözümü çatalla bıçakla denedim çıkmadı 😩😩
mercimeginannesiiii Lavantakokusu İçine su doldurup deneyebilirsiniz birazda bulaşık deterjanı kaymasını sağlayabilir. Afedersiniz ama çok komik olmuş🤣 Benimde yer sofram kilerde yere düşmüştü kapıyı günlerce açamamıştım. Yaşarken sinir krizi geçiriyor ama sonra oturup gülüyor insan 🤣
Lavantakokusu mercimeginannesiiii ay sinirden krize girdim ne yaptıysam olmadı, gece gece yapmasam olmazdı zaten 😂😂😂 deneyeceğim teşekkür ederim
1baharerol CAnım onu öylece ocağa koy altını aç, borcamın içinede soğuk su hatta suyada bolca buz at 3-4 dk bekle çok kolayca çıkıcak içinden :)
Lavantakokusu Nureylaa istesem tavaya uygun böyle lak diye giren birşey bulamam cidden 😂😂😂 güzel de oldu gibi ama ikisine de ihtiyacım var 😂😂
Nureylaa Lavantakokusu gerçekten isteseniz olmazmış 😅 yağ dökseniz kenarından kolay çıkar mı acaba ters çevirince 🙄 benim de aklıma bu geldi
Lavantakokusu Nureylaa onu denemedim hiç ama artık yarın deneyeyim onu da sinir ve gülme krizi geçirip çıktım mutfaktan 😂😂
Lavantakokusu 1baharerol ay çıktı çıktı senin dediğin gibi ocağa koydum su koydum hemen çıktı Allah razı olsun 🤩🤩