Sumeyyeee bende almanyadayım yeni geldim sayılır 2,5 ay sonra doğumum var buranın hastaneleriyle ilgili hiç bir tecrübem yok endişeliyim bide basit bir şeyde değil ilk tecrübem doğum olacak resmen korkuyorum nasıl olacak dilde pek bilmiyorum eşimi almazlarsa halim yaman bişey olsa diyememde bana şunu bunu yapın diye Allah yardımcım olsun artık düşünmemeye çalışıyorum ya inşalah güzel geçer siz ne güzel atlattınız