Asena canım bende hemde 2 tane var kis dgl su bezesi içi su dolu bekarken 1 defa aldırdım 2 sene sonra tekrar çıktı parça alıp tahlil yapıyolar ve korkulcak bişey yok 6 ayda bir doktor kontrolüne gidiyorum ve şimdi göğüsler büyüdükçe oda şişcek eminim ama dogumdan sonra kaybola bilirde dedi egerki olmazsa çok büyürse tekrar alırım ama neyseki sürekli alsamda bünyem üretiyormuş ya bende çok korkmuştum ilkten tekrar çıktı napcam diye ama aldırmakta çare dgl