Berraeray1 sana tek tavsiyem ümidini kesme 1 ay kullandim olmadi diye uzulme regl olduğunda ic ve regl bitince 2 gunde 1 birliktelik yaşayın bunu bana anneannem dedi eskiden hic bisey yoktu kızım dedi cocugu olmayanlar hep sogan kuruyle hamile kalirdi dedi bana dedi gercekten bize mucize oldu bende 4 5 senelik cocugu olmayan arkadaşlarım var onlara dedim onlarda yapti ve suan hamileler hatta en buyuk ornek sana sunu soyliyim amcamin kızının esinde problem vardi 14 senelik evli doktor asla cocugun olmaz dedi cok üzülüyordu umudunu kesmedi hicbir zaman sonucta taktir ilahi veren Rabbim doktor ne bilsinki ben ona soyledim 1 ay denedi olmadi 2 ay denedi olmadi 3 .ayda tuttu ve okadar mutlu oldumkii Rabbim okadar buyuk ki gercekten umudunu kesmicen hic bir zaman suan 8 aylik hamile oglu olucak acikcasi benimde olmuyodu ben ümidimi kesmistim ama Rabbim tam o anda nasip etti ne olursa olsun ümidini kesme birde kafani surekli cocugum olmuyor diye o psikolojiye sokma oluruna birak dusunmemeye calis dusunmedigin anda bi bakiyosun Rabbim nasip etmis insallah tez zamanda Rabbim sanada nasip eder Allahim cocugu olmayan herkeze hayirli evlat nasip etsin kimsenin kucağını bos birakmasin insallah