prensesannem bazı değerleri çalışılması uzun sürüyor benim bir iki hafta süren sonuçlarım vardı. Belki o hastane laboratuvarı o değer için yetersizse başka hastaneye de gönderilmiş olabilir size ne zaman açıklanır demediler mi ki bi şey e nabıza da bazen geç düşüyor laboratuvar onay verince düşüyor demişlerdi bana artık ne kadar doğru bilemem