Kızlar ilk gebeliğim tecrübesizim 37+1 haftalik gebeyim bugün sabahtan beri gecmeyen bir bel ağrım var (adetliyken ağrıdığı seviyede) şuan çok uykum olmasına rağmen uyuyamiyorum çünkü yatamıyorum bebeğim yine çok hareketli (genelde hep hareketliydi zaten) ama aşağıda sancı oluyor arada geliyor sonra geçiyor bu normal bir durummu yoksa doğum başlangıcı böylemi oluyor? Henüz nişan falan gelmedi nişan öncedenmi geliyor yoksa sancı esnasındada gelebiliyormu biraz telaş sardı beni