Ayyasmin 37 haftalık doğum yapanlar neler yaşadınız bebekte sıkıntı filan oldu mu küvez durumu oldu mu
gulsumklc2 Ayyasmin cnım bnde snn gbi bekliyorm erken dgum riskm vrdı persembe 37 olcam sancın flan varmı
MinikBebeysi Ayyasmin ilk bebegimde 37+2 de dogum yaptim hicbir sikinti olmadi cok sükür 3100 gram dogdu 🥰 ciger gelisimide bu hafta itibariyle tamamlaniyor ins bi sikinti olmaz
Brcccc 37+5 te doğum yaptım 2845 gram doğdu hiçbir problem olmadı çok şükür mis kokulumla birlikte evimize döndük Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏
Ayyasmin gulsumklc2 bende cuma 37 olacam sancılarım var ben istiyorum 37 de doğurmayı çünkü çok yıprandım ama 37 hafta olmak yeterli mi bebek için sıkıntı olur mu tek korkum o
Bru Oğlumu 37 de Yaptım şükür bişe olmadı 49 cm 3500 kg doğdu 37 hafta iyi bir hafta bence korkma cnm
Ayyasmin Bru hadi inşallah bende sağlıkla kucağıma alırım erken mi bebek küveze girer mi tek korkum bu