Nehirrr Kızlar bebek sağ kasığımda hareket ediyo ağrıyo sanki sol tarafa vuruyormuş gibi oluyo sizde durumlar nasıl böyle olan var mı ilk gebelik olunca insan bişey anlamıyor 😭😭😭🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤰🏻🤰🏻🤰🏻
shdshntrk Nehirrr canım benimde kendini kasıyor artık 😂😂😂 çıkmak dünyaya gelmek istiyor ondan o yeri kalmadı hareket etcekm😂
Onetreehill Bende aynı durumdayım:)) fakat bugün kontrolümüz vardı paşamızın gelmeye niyeti yok rahat galiba:) suratını da göstermiyor eller hep yüzünde süpriz yapacak herhalde:))