Rabiahilall Hafta da gebelik kolestazı tanısı konuldu. 1 haftada tedavi uygulanmasına rağmen safra asidi değerlerim yükselmeye devam etti. Şimdi 35+2 deyiz. Doktor 36 yı aşmadığımız için yarın öğleden sonra sezeryan ameliyat olmam gerektipini söyledi. Yatış yaptım yarını bekliyorum, dualarınız da bulunmak isterim Normal doğum isterken sezeryanı hiç araştırmamıştım, şimdi çok korkuyorum. Çabuk toparlanamamak, zor iyileşmek, doğum sırası kesilmek vs. Bir de anestezi olarak ne önerirsiniz tecrübeli yol arkadaşlarım ve doğum sonrası neler yapmalıyım 🌸
Eymen_Enis_Ser Rabiahilall Rabbim yar ve yardımcın olsun kuzum sağ salim kazasız belasız kucaklarımıza almak nasip etsin İnşAllah 🥰🤲
Aycha Rabiahilall Allah yar ve yardımcınız olsun, acil şifa, metanet versin. Doğumunuz ve doğum sonrası çok kolay olsun, bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp, güle güle büyütün inşallah.
Pinar2253 Rabiahilall öncelikle geçmiş olsun kolestaz sıkıntı ben yemi doğum yapmış birisiyim spinal anestezi oldum 4 saatte ayağa kalkmıştım ve acı acıyı öldürür mantığıyla her fırsatta yürüyüş yaptım hiç ağrı kesici kullanmadım kesi olan yeri hissetmiyorsun sanki karın sana ait değil gibi merak etme güçlü ol ve yatarak geçirme ne kadar çok hareket edersen okadar çabuk ayağa kalkarsın sağlıkla bebeğini kucağına alman dieğiyle
Nilayengn Hiç korkmayın bence içinizi ferah tutup bebeğinizi kucağınıza aldığımızı hayal edin☺️ Çoğu insan normal doğumdan korkup sezeryan istiyor..zaten siz bir acı hissetmeyeceksiniz..sonrasında olacak ağrılarıda bebeğinizle unutursunız☺️
Rabiahilall Bkulalar tüm vücudumda kaşıntı başladı, özellikle geceleri şiddetlenen bir kaşıntıydı . Tedirgin etmek istemem fakat hamilelikte vücudu iyi dinlemekte fayda var, Allah korusun bebeğin kalbinin durmasına sebebiyet verebiliyormuş bu durum.
Nazlicagin Gecmis olsun cnm insallah Birden girip cikarsin bnm de persembe gunu Allah izin verirse 🙏💕
Pcan Rabiahilall şu an benimde öyle uyuyamıyorum kaşıntıdan. 36+3oldum bende doktoruma hemen bilgi vermem gerek sanırım değilmi çok riskli bir durummuş.
Rabiahilall Pinar2253 bende sizin düşünceniz biriyim acı eşiğim yüksek fakat ilk defa yaşayacağım bir duygu olduğundan tedirginlik yaşadım inşallah sizin gibi güçlü olabilirim, tavsiyeniz için teşekkür ederim Allah razı olsun 💕
Esss94 Rabiahilall benimde spinal sezeryan oldu belden assagim uyusturdular sadece. Hatta benimde beklenmedik oldu kontrole gittik ve hic suyum kalmamis az kalsin gebelik zehirlenmesi olacakti 1 saat icinde doguma girdim bende o zaman cok korkmustum. Cok agladim hatta hatirlayan bilir 1 gun oncesinde sanki hissetmjsim gibi burada baslik acmistim dogum korkumu nasil asabilirim diye :). Neyse ozetle soyliyim kesinlikle agrin sizin olmiycak cok cok az yani zaten dogumda hic birsey hissetmedim. Sonrasinda ayaga kalkmak biraz zor oldu ama hemen toparliyosun bence artik sezeryanda cabuk toparlanan bir dogum sekli. Allah hayirli ugurlu saglikli anali babali buyutsun simdiden
Rabiahilall Esss94 inşallah ya bu pozitiflikte atlatmak istiyorum bende, Allah razı olsun cok motive edici bu mesajlar 💕 Bebeğinizi kaç haftalıkken kucağınıza aldınız peki, zor bir süreçten geçmişiniz geçmiş olsun 🌸
Rabiahilall Pcan evet bize sorun teşkil eden bir durum değil ama bebeği tehdit eden bir durum,inşallah ciddi bir şey değildir geçmiş olsun kardeşim 💕
Pinar2253 Rabiahilall rabbim acısız bol mutluluklu pozitif doğum hikayesini yaşatır inşallah benim bebeklerim küvözdeler ayağa kalkmam o yüzden önemliydi sen direk kucağına alınca sağlıkla zaten acı sızı yaşamıcaksın akışına bırak hiç düşünme bebeğini gördüğündeki mutluluğunu düşün
Pcan Rabiahilall çok teşekkür ederim hemen doktorumu aradım test yaptık 4 güne çıkacakmış ama inş kolestaz değildir alt ve ast değerim normal çıkmış ama bakalım 🙏🙏🙏
Eligulu Rabiahilall ilk üç dört gün dikişler biraz acıyor yani elbette zor ama normal doğum da zor zaten içinden can çıkıyor kendini sıcak tutup beslenmene dikkat ettikten sonra bakanın da varsa toparlarsin