Merhaba güzel anneler 38. haftamdayım bebiş artık gelsin istiyorum ama sancı ağrı nişan falan hiçbir belirtim yok bide göbeğim aşağı bile inmedi zaten hamileliğim boyunca hep yukarlarda taşıdım doğumdan 1,2 hafta önce düşmesi lazım diyorlar millete bakıyorum gerçekten bebek heran çıkacakmış gibi göbekleri düşmüş şimdi sorum şu acaba göbek düşmeden de doğum olabilir mi ki 🤔😃