Melike3535 philip öneririm bende 10 yıldır kullaniyorum artik miladını doldurdu tkrar philips bakiyorum eskiden satış mağazasında çalıştım tefalden şikayet çok geliyordu şimdi yeni alicam fiyatlar uçmuş tabi kazanlı istiyorum ama onuda sürekli bi yeri olması ve orda durması lazim bilemedim bnde olmazsa normal alicam hafif birsey