citlenbigim2212 Merveelisa Aynen öyle uyuyamıyorum 🤗 amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım yavrularımızı 🤲
Merve171214 Eusluu Yarın yatışım oluck Çarşamba doğumum var 🙈 Heyecan var bilmediğim tarifsiz bir duygu ne hissedicm görünce ne yapcm hiç bilmiyorum uyku tutmuo 🥰
Zeyzey72 38+6 doğuma dair hiçbir belirti yok. Ne zaman dogurcam sabrım kalmadı bu sabaha 9 a sezeryan randevusu verdi doktor ama gitmicem. Normal istyrm