Merhaba arkadaşlar 5.5 aylık hamileyim. Normalde zaten çok hareketli bir bebeğim var ama yorulursam ve acıkırsam günün belli saatlerinde hareketlenir. Ama bugün aşırı bir hareket söz konusu abartmıyorum neredeyse hiç durmadan tüm gün tekme attı yada dönüyor. Kasıklarıma belime ağrı girdi hatta mide bulantısı yaşadım. Ekstra bir durum sıkıntı olabilir mi acaba merak ediyorum. Beni çok yorgu inanın ayağa kalkamıyorum. Yada hıçkırık mı tutuyor tutuyorsada neden olur sebebini anlayamadım bu halinin.