Sahram25 4 yıl önce yaptım çok memnun kaldım benden sonra 2 eltim de doğum yaptı onlar da çok memnun kaldılar 16 saat sancı çekmiştim ona rağmen çok güzel ilgilendiler yanıma sürekli gelip kontrol ettiler doğum esnasında sırtıma masaj yaparak hep yaparsın olucak diye destek verdiler bı tek yukarı servise çıktımı odaları temizleyen kişi çok fazla ilgilenmiyor ona göre de yanınızda götürürseniz sıkıntı yaşamazsınız ☺️