9 sene önce kızımı spinal sez doğurdum. Şimdi 33 haftalık gebeyim yine spinal sez olacağım nasipse. Ben çok memnun kaldım hiç sez olmuş gibi değildim. Hemen ayaklandım 3-4 saate yürüdüm. Baş ağrısı bel ağrısı yaşamadım. En güzel yanı bebeği hemen görmek ve daha çabuk toparlanmak diyebilirim. En önemli kısmı çok tecrübeli bir anesteziciye denk gelmek. Çok iyi araştırın. Hayırlı doğumlar inşallah🌸