Derin34-23 32 haftada çantamı hazırladım ne olur ne olmaz diye, 34, 35 de de ütümü yaptım, 36 da beşiği felan kurduk canım, hastane çantasının öyle abartılı olmasına gerek yok canım çünkü o halle pek biseyi kullanamıyorsun, bebek için;
2 adet hastane çıkışı bezli içinde çıtçıtlı badi olsun,
15 adet bez,
Biberon, emzik, 2 ağız mendili, mama olsun sütünüz gelmezse diye,
Bir ince bir kalın battaniye, birde muslin bez alın,
Islak mendil, pişik kremi, göğüs pompası ben hiç kullanmadım ama belki size lazım olur,
Kendiniz için 2 pijama takımı alın düğmeli, ben ikinciyi kullanmadım ama bazen kanama dışarı verirse üzerinize bişey dökülürse yedekte olması iyi olur, 5 adet depend veya hasta bezi alın ben 3 adet kullandım hastanede,
2 atlet 2 kilot yetti bana,
2 çorap, hırka, toka, makyaj yapmak isterseniz makyaj malzemesi, terlik, kağıt havlu, kirliler için poşet, kaşık çatal pet bardak,
İnanin bunların bile hepsini kullanmicaksiniz, ben herseyi kilitli poşet e koydum kullanilmayanlari eve gelince direk çıkarıp yerine bıraktım hastane mikrobunu almasınlar diye, iyi doğumlar dilerim canım sağ salim gelsin bebiş 🙏🙏🥰