Cano91 ben 3 bebegimi kaybettim 3 er 4er ay arayla. Hicbir belirti olmuyo genelde. Yani benim hicbir belirtim olmadi. En son care üniversite hastanesinde genetik ve pihtilasma testi yapildi pihtilasmam oldugu ortaya cikti suan igne kullaniyorum 34+0 olduk bugun. Genetik bir bozukluk yoksa ve sık kayip yasadiysaniz sizde test yaptirin isterseniz. Insanin canından can gidiyo. Evlat sonucta herkes uzulme 8 9 haftalik bebekten nolcak kan topağı o diyorlardı ama o is oyle degil insan çektiği aciyi biliyo kimse anlamiyo