Canımın bu kdr acıması normal mi yoksa yanlış yere mi uyguluyorum bilemedim ? Normalde ağrı acı eşiği çok yüksek bi insanımdır çok rahat alttan muayene olurum spekulum taktırırım ama bu gerçekten acıyo bi taktiğiniz daha kolay olur dediğiniz bişey var mı ?😭 ( bu arada yağla uyguladım)