Gzm23 Sermec27 yaa ne güzel paşalar tek tek geliyor dünayaya canım cinsiyetini ne zaman öğrendin Ben 18 haftalık iken muyanem var o zaman Öğrenir miyim?
Gzm23 lina1233 yaa ne güxel ayırca aynen herkeste farklı olur Ben çok merak ediyorum ne zaman hissedeceğimi şu an 16+1 iz
Gzm23 Ayaz_Aybars_mom bence de öyle haraketli bebekse erken de hissedilir birde ilk hamileliği olanlar geç hissedebilir Ben 16+1 ama daha hissetmedim ilk hamileliğim
Sermec27 Gzm23 ben ilk oğlumu kaybettim canım melek oldu ilk oğlumu 12+3 te ikinci oğlumu 17 de öğrendim gösterirse öğrenirsin inşallah 🥰
Aycaaa571 Gzm23 valla ne bulursam yiyorum artık yatmaya başlayınca böbreklerime kadar gidiyor dün hiç yatamadım kımıl kımıl geçen ntsye girdim doktor kımıl kımıl hiç durmuyor dedi 😄😄
Gzm23 pelince34 yaa ne güzel rabbim sağlıklı bir şekilde kucağına aldığın günleri de göstersin canım benim
Gzm23 Sermec27 canım benlm başın sağolsun evet o melek oldu ayırca doktor 12+4 de erkek olabilir dedi ama Emin konuşmamıştı Gittiğimde net öğrenirim o zaman
Sermec27 Gzm23 evet canım erkek dendiğinde genelde değişmiyor Rabbım sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲