Emiemi Daha dün gece forumda doğum hikayeleri okuyordum. Bir mucize verildi kucağıma 09:50'de çok şükür kızım saglikli suan uyuyor. Darısı isteyen herkesin başına. Nerden başlayacağım bilmiyorum öncelikle pazartesi gecesi sumuksü birsey geldi diye post açmıştım. Salı sabahi da kahverengi birsey gelmişti. Nişan olabilir dedim ama hiçbir sancim olmayınca gitmedim hastaneye. Gece 3,buçukta bir sancı kızlar inanin anlamamaniz mümkün değil yalancı sancı dan bambaşka. Emin olayim derken saat 5 i buldu duşa girdim sancılar sıklasti dusta belki yarım saatten fazla kaldım iyi geliyordu. Belime sıcak su tuttum. 7de hastaneye gittik. Doktor muayene etti suyu azalmış dedi 2 cm açıklık dedi yatisimizi yaptık. Gece 3 ten beri sızıntı şeklinde suyum geliyordu anlamistim Ped takmıştim. Düşük miktarda suni vercez dediler sonra ebe geldi 6 cm dedi. Tabi sancılar dayanılmaz o anlar. Eşimi bile parçalamak geliyordu içimden Belime masaj yaptığı halde sonra ebe geldi 10 dk ya alcam doğum haneye dediler biz şok olduk. 9 buçuk gibi girdik 9.50 de dogdu. Anlatılmaz yaşanır gerçekten yapamicam sandim. Gelmiyo olmuyo diye anne diye allahım dayanamıyorum diye avaz im çıktığı kadar hem bağırdım hem ikindim. Buarada bana 37+0 da cok iri normal olmaz catin 3 kiloya kadar normal yapabilir demisti sezeryan gunu vermisti hatta. Gittim. Hem devlete hem baska ozele muayene oldim ve radikal bir kararla doktorumu degistirdim. Iyyiki degistirmisim. Doktorun dedigi degil benim istedigim oldu. Neysee kızlar baya uzun olduu sikilanlar kusura bakmasın allah isteyen herkese bir avazda kurtulmayı nasip etsin. Hakkınızi helal edin.
Deletedmom444 Emiemi geçmiş olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah canım bize dua et 13 günümüz kaldı spinal sezeryan ama senin duan kabul olur inşallah bu arada çok güzel doğumun olmuş maşallah iyi yapmışsın radikal karar almakla 👏
Tubafatih Emiemi Allahım analı babalı büyütmeyi nasip etsin geçmiş olsun canım gözün aydın kaç haftalık oldu ve inanmadım dedin kaç kilo doğdu
Hsna1 Emiemi hayırlı olsun allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin canimm😍 devlette yoksa ozeldemi doğum yaptin onu anlayamadım 😁 genelde özeller sezeryancidir
Emiemi Tubafatih sağolasın canım amin 3760 doğdu. Ama benim sezeryan diyen ilk doktorum 3 hafta önce 3600 demisti. 39+4 te dogdu