Merhaba kızlar bazılarınıza saçma gelebilir ama bebeğim karnımda hareket ettiği zamanlarda her zaman olmasa da ara ara çıt diye ses geliyor tırnak kesme parmak kütletme sesi gibi haftalar ilerledikçe bunu daha çok duyar oldum 36 haftalığız hiç yaşayanınız duyanınız ya da bilgisi olan varmı bu neyin sesi internetten araştırdığımda bebeğin eklem sesi yazıyor ama kesin bilgi değil doğrumu acaba daha önce doktoruna falan soran oldumu böyle bişey duyan yaşayan