EDAG1 Merhaba kızlar 🌸 nasipse doğuma az kaldı. Yakın zamanda bu hastanede doğum yapan var mı sezaryen olacağım. Öncesinde hangi işlemler yapılıyor lavman vs gibi ve refakatçi, ziyaretçi durumları nasıl oluyor
Glsh14 EDAG1 bu konularda bi fikrim yok.ama bende izmir medical parka gidiyorum sizin doktorunuz kim☺️
Nihanus EDAG1 sezeryanda lavman yapılmıyor sonda takılıyor sadece medicalpark doğum konusunu bilmiyorumki ama çocuk doktoru açısından çok memnunuz biz kimse bu konu üstünde durmuyor ama aslında doğum yapılacak hastanenin çocuk kısmı en az kadın doğum kadar önemli doç dr aslı aslan takibinde oğlum tüm izmiri çocuk doktoru konusunda gezdikte bulduk kendisini
oznrgkdnz_ Bende Bursa medicalparka gidiyorum tecrübeli annelerin bilgilerinden faydalanalım benimde merak ettiğim şeyler var 🌸
EDAG1 Nihanus çok haklısınız bizde nasipse orda devam etmeyi düşünüyoruz Arda bey var birde sanırım onuda çok fazla öneren var sizin dediğiniz doktoruda araştırıcam hemen. Çocuk doktoru çok önemli gerçekten 🙏
EDAG1 Merve234 izmir medical park içinse 325 ti sanırım en son muayene doğum ücretide 10 bin. Ama özel sağlık sigortası yaptırmıştım ben