Haydinn Adacim bepanthol kullanıyorum 4 buçuk aylığız hiç pişik olmadı 😂 ama sık bez değiştiririm kaka çok yaparsa muhakkak yıkarım poposunu
Feyza-nur Adacim ikiside çünkü mustela önleyici krem olmaması için kullanılıyor bepanthol olunca sürülüyor
Civcivimm35 Adacim Valla ben ilk kızıma arko krem yeşil tüp şeklinde olanı kullandım pişiğe bire bir mükemmel sonuç aldım bunda da onu kullanıcam kim kullandıysa çok memnun kaldı aşırı tavsiye ederim