İyi geceler kızlar 🌼 Kızlar 8 haftalık hamileyim 10 gündür mide sorunu çekiyorum kusma yok ama midem kazınıyor sıyrılıyor yanıyor ağrı yapıyor ne yapacağımı şaşırdım doktor gaviskon yazdı kullanıyorum ama o anlık idare ediyor ama hergün yine aynı sorun hamilelik reflüsü olabilirmiş belki hamilelikten önce zaten hic mide sorunum olmuyordu ilk başlarda açlık sanıyordum ondan sıyrılıyor kazınıyor diyordum sürekli birseyler yiyip atıştırıyordum ama tok karnina bile midem boşluk gibi agri sızı oluyor başına böyle şey gelen varmı varsa neler yapıyorsunuz iyi geliyor yorum yaparsanız sevinirim şimdiden teşekkürler ♥️