iiremkarakaya Benim başından beri mide bulantım ve kusmalarım oldu.Şuan artık 4 ay bitince yeni yeni geçiyor bulantılarım artık olmuyor sadece keskin kokulara karşı oluyor. Zamanla o da geccek inşallah en buyuk sıkıntı mide bulantısı ve kusma olarak yaşadım canım. Halsizlikte yeni geçmeye e basladı acıkcası tek gebelik gibi düşünme cıdden zorlu bir süreç coğul gebelik. Vitamin hapları kan hapları ihmal etme onlar daha dinç yapıyor insanı