Bu akşam ne oldu bilmiyorum bebe aşırı aşırı hareketli sürekli vuruyor dönüyor. bir ara sol tarafa doğru bi yükselme oldu sivrildi. galiba buna toplanma deniyor. sonra şimdide sağ tarafa geçti orda toplanıyor ama sancı yok biraz acıyor hareket ederken sorun mu bu normal bişey mi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ öyle yapınca 4 5 dk o pozisyonda kalıyor. Kasılma mı bu normal hareketi mi