Gnskz Kızlar40. Haftamı tamamladım fakat doktorlar hıc bır sey soylemıyor sancım da yok bebıs cok hareketli ne olucak simdi
Snm1048 Gnskz Aynı durumdayız 39+6 son 1 gün kaldı 40 haftayı tamamlamaya ama hiç belirti yok. Bebek çok hareketli ama en son muayenede açılmam hiç yoktu… :(
Kaderx Snm1048 bna altdan hiç bakilmadi. Sadece ansızın gelir dedi. Belirtim yok tek belim agriyo 39+6
Snm1048 Kaderx Kasılmalar, bel ağrısı, regl ağrısı gibi ağrı devamlı oluyor ama düzenli değil… Önemli olan düzenli gelmesiymiş. Bekliyorum :)
Snm1048 kubraakbas Açılma ancak elle muayenede anlaşılıyor. Bana 37.haftada çatı muayenesi yapıldı. Sonraki kontrollerimde de ultrason haricinde yine elle muayene gerçekleşti. Ben en başından beri normal doğum planladığım için doktorumla doğumu takiben gerekli olduğunu biliyorum bu elle muayenelerin
Dseker Bende 39+ 5 im hiç bir belirti yok dpktor dediki alttan muayene ile tetikleyelim biraz bu şekilde olan varmı