Gmz1616 Kızlar 28 haftalık hamileyim, birkaç damla kırmızı kan geldi fakat bebeğimin hareketlerinde anormal bir durum yok ve ağrım yok, sizce korkmalı mıyım
Aysun61 Gmz1616 kan gebelikte görülmesi istenilmeyen bişey çünkü aksi giden şeylerin habercisidir mutlaka doktora gözükün
Papatya-Kokusu Gmz1616 Kan gelince altına sıçan tek ben olamam heralde bir damla bile gelse direk acile kosuyorum,bence bir görünün
Busra2013 Gmz1616 hıcbır fıkrım yok ama bende 1 damla gordum acıle gıttım plesanta kese bebek ıyı ka. Hozukmuyor tug aldıysan ondn olmustur dedı yanı bu ucunde kan gelme ıhtımalı var onun ıcı. Acıle gıdı. Bence erken dogum vs olabılır
Glsmn07 Gmz1616 benimde kan uyuşmazlığım var eşimle 25 haftalık hamileyim bende de az kan geldi ve acile gittim kan uyuşmazlığı iğnesi vuruyorlar kesinlikle ihmal etmeden gitmelisin hem bebeğin durumunu da öğrenmiş olursun tehlikeli olabilir
oztrk14 Gmz1616 tabi ki olabilir canım hemen doktora git vakit kaybetme kanama olduğu zaman haftayı beklemeden uyuşmazlık iğnesini yapıyorlar nolur nolmaz
alparslanannesii1661 Gmz1616 sizinle hanimefendinin durumu bir olmayabilir hemen acile gidin haftaniz küçükte degil
Busra2013 Gmz1616 gıttıgımde bebege bısı oldu dedım 1 damla vardı plesamtaya baktı keseye baktı bebege baktı hıcbır sekılde kan gozukmuyor dedı en son ne zaman tüglerı aldın dedı dun dedım belkı kesmişsindir oraya bulasmıstır dedı onun ıcın bebek plesamta ve kesede kan gelmıs olabılır doktors gıdın yınede
Cilekliruyam Gmz1616 canım hamilelikte kanama normal değil oluncada hemen acile gitmek lazım. Ama kötü düşünüp korkutma sadece ihmal etme doktora git
Efnan Gmz1616 hemen rahim açılmasına baktırın. Ben ilk bebeğimi açılma olduğu için 20. Haftada kaybettim.
dudininannesi Gmz1616 Gebelikte hiçbir kanama normal değildir unutmayın. Vakit kaybetmeden doktora gidin lütfen.
Pinar2253 Gmz1616 senin haftanda doğum yapmış birisiyim kanamam olmuştu bence acile gitmelisin eşimle kan uyuşmazlığımda vardı ve iğne oldum