Merhaba plasenta previa (bebeğin eşiginin aşağıda olmasi) olan bir gebelik yaşıyorum şuan 35+4 um. Gebeliğim boyunca herhangi bir kanama yada sağlık sorunu yaşamadım.Doğumum yaklastigi için biraz endişeliyim. Özel bir hastaneye gittim gebelik sürecinde bugün doktorum muayene ettiğinde doğum kanalının yarısının kapalı olduğunu söyledi ve beni her ihtimale karşı istersen doğumu eğitim ve araştırma hastanelerinde yapabileceğimi söyledi. Hastanede doğum sırasında oluşabilecek komplikasyonlar için yeterince ekipman olmadigi için böyle bir bilgilendirme yapması gerektiğini ama hiçbir sıkıntıda yaşamama ihtimalini de olduğunu söyledi. Şuan tek endişem doğumda bebeğime veya bana birşey olacak mı korkusu. Böyle bir durum yaşayan varmı ve süreç nasıl ilerledi. Rahim alınmaya kadar devam eden bir süreç oldu mu ?