Bana pcos tanısı kondu regl 3. Günü gerekli tüm testler yapıldı amh dahil hepsi çok güzel çıktı dün kasıklarımda ağrı hissettim ve 2-3 damla pembe bir kanama geldi sizce yerleşme kanaması olabilir mi hamile olabilir miyim ? Eğer değilsem de bana dua eder misiniz zira ben sizi tanımadan hergün dua ediyorum 🤲🏻🙏🏻🤲🏻