mammaaa33 dml33 ben de sevdim genelde kesisiz doğum yaptırıyor ya city hospital nasıldı memnun kaldın mı hastaneden ilgileri felan iyi miydi🤩
dml33 mammaaa33 bn sezeryan oldm cnm mecburi cityde yaptm doğumu çok iyidi hastane hemşire gönül rahatligiyla yapabilirsn orda zaten arzu hanımın hastasıyım diyince ayrı bi ilgileniolar