Nananusha yok hayır bu cumartesi randevum var hareketlerini cılız hissediyordum 2 gün çok araştırdım olabiliyormuş telaş yapıp etkilemek de istemedim düzeldi arada yine kıpırdamadığı oluyor omlarında uyku düzeni oluyormuş , içini ferah tut olmadı yarın görüşürsün doktorunla başka bir sıkıntın Yok sa Bebişinde etkilenmesin