GamzeYigit Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim ve hamileliğimin başından beri ilk defa böyle bir göğüs ucu kasıntısı yasıyorum az önce duştan çıktımı ondan sonra sanki yaramı tuzlu suya bandırmışım gibi yanma var . Sizde de var mı böyle bir durum yaşayanlarınız oldu mu aranızda lütfen bilgi verin kaşımaktan göğüs uçlarım kanıcak 😔😔
mmrv GamzeYigit bende 23 haftaligim zaman zaman o kdr kasiniyo ki bi gun artk yara yapana kdr kasidim.kabuk bagladi yandı. ama elimde degil inanilmaz bi kasinti 2 3 kere oldu bgune kdr. Karnima.surdugum.sebamed catlak kremini butun gogsume de suruyorm.
Annekuzusu066 GamzeYigit yaa bende hamilemiyim bilmiyorum ama bugün iki göğsümde acaip kaşınıyor aceba hamilelik belirtilerindenmi
Zeynepreyyan Lansinoh meme ucu kremi al doğumdan sonra da kullanmaya devam et meme yara ve çatlakları için
Zeynepreyyan Genel olarak vücudun için bacak karın ve göğüs için eczanede özel yağlar satıyorlar onlardan al doguma kadar kullan çatlak oluşmasını azaltıyor düzenli kullanırsan çatlak olmuyor ya da çok çok az oluyor
Neroizm Kasimamak gerektigini soyluyorlar, erken dogumu tetiklermis ne kadar dogrudur bilemiyorum. Meme ucu kremi alin arkadasin dedigi gibi ve surun. Belki de catlamaya basladigi icindir kasintisi.