Hilal-95 valla ilk kullandığım ay hamile kalmıştım kimyasal oldu ben acaba soğan küründen mi diye düşünmedim degil ama ibrahim saraçoğlu korunmaya gerek yok diyor o yüzden korunmamistik bir dahaki kullanımlarda zaten hamile kalamadim canım fazlası da rahmi inceltiyomus bir daha yapmayim bari