Ben daha yeni yaptım iki aileyide çağırıp beraber öğrendik fotoğraftı yemekdi vs çok güzel olmuştu güzel bir anı olarak kalıcak ilk başlarda ben istedim sonra yapmayalım dedim eşime ama bu sefer o ısrar etti ama sebebi ileride yapmadığıma pişman olurum diye ısrarcı davrandı yeptık güzel oldu eğer seninde içinde ufakda olsa yapma isteği varsa yapmalısın 😊