Cansel22 _ipekkkkk valla 2 gun sonra 24 olcam bendende geliyo ikinci gebeligim ilk gebeligimdede erken gelmisti
Sedanurcini0101 _ipekkkkk çok normal ilk gebeligimde de 3 aylik hamileyken başlamıştı sıvı gelmesi ve doğum sonrası aşırı sütüm olmuştu şuan yine aynı 24 haftalık gebeyim yine geliyor normal süt kanalları açılmış iyi bişey yani
_ipekkkkk Sedanurcini0101 Sağolasın Allah razı olsun bilgim olmadığı için acaba normal mi değil mi diye insan edemiyor