Almla ben de ilk ve ikinci gebeliklerimde bilmiyordum. Şimdi üçüncüye gebeyim. Bu yuvarlaksa kız, fasulye şeklindeyse erkek tezini kendi ultrason kağıtlarımda doğruladım. Tabi bunlar kesenin görüldüğü ilk ultrason resmine göreymiş. Ben de çıktı. Şimdiki de uzun taze fasulye gibi😄 bu teze göre erkek olmalı. Eğer bu da doğru çıkarsa benden geçer not aldı demektir. Sizinki de kız o halde. Perşembe cinsiyetini öğreneceğim inşallah bakalım