Merhaba kızlar 17+5 haftadayız ve dünde oldu ama bugün daha sık bikini bölgemde sürekli bir acı hissediyorum ilk bebeğime sezeryanla doğum yaptım onda hiç böyle bir acı hissetmedim acıyı tarif edemiyorum ama sanki çocuk çıkcak gibi birşey doktora gitmelimiyim 3 ,5 dakika da bir giriyor acı