Bizde sarılık sınırdaydı kızımla 3gün yattık hastanede, önlem amaçlı. Emzirmekten sonra ikinci gelen en iyi şey güneş. Gündüzleri muhakkak bebeğinizi güneşe tutun farkı göreceksiniz. Sarılığı vücuttan atması ise 3.aydan sonra tamamen gidiyor. Hemen geçmesini beklemeyin annelerim. Şimdiden geçmiş olsun, bebişlere de bol şifalar olsun 🙏🏻😍